Salam Perkenalan

Assalamulaikum dan salam sejahtera, salam perkenalan buat rakan-rakan blog dan sesiapa saja yang singgah kat blog aku ni. aku ni baru nak mula buat blog, orang yang takut nak guna komputer pun dah blog sendiri...wa cayale. Blog aku nak wat simple aje. takyah lah nak korporat sangat.. skema lah lebih kurang. asalkan boleh faham apa yang ditulis dah...ye tak? Kalau ada komen atau cadangan tu bolehle dikongsikan bersama yek?

Kenapa yek blog aku namanya "mengkasar"? Aku bukan orang indon tapi warganegara Malaysia tulin. Nama tu aku abadikan sebagai mengingatkan tempat lahir aku.. di situlah aku dilahir dan dibesarkan sampailah aku pandai buat blog, kampung aku kat situ le mana lagi..he3

Jumpa lagi.

1 komen:

asmaa 28 Oktober 2009 pada 5:53 PG  

haaa....kena update selalu nih 'webmaster'....
nak tanya (cadangan je tau)....
tajuk blog tu tukarlah...wat tajuk lain...cth :
kisah edmi, edmi family,sembang edmi keeee....
saya add ia tulis laman web blog laaaa...jadi ganjil :)

jgn mareee yeee....

Catat Ulasan