Raya Sakan le tahun ni..

Hari ini hari ke enam raya aidil fitri 1430H. Nak tahu kemana aku berhari raya.. macam tak percaya hari ini aku ke Taman Negara di Kuala Tahan, Jerantut, Pahang. Aku pergi sekeluarga bersama dengan anak-anakku.. entah macamana boleh sampai ke sana. Aku ke sana melalui jalanraya melalui Felda Padang Piol dan Felda Sg. Retang. Perjalanan lebih kurang 1 jam 30 minit dari Bandar Tun Abdul Razak Jengka. Aku pergi bersama adik ipar isteri aku dan keluarganya yang aku panggil Bob, yang menanti di Felda Sg. Retang.

Dari Kuala Tahan aku naik bot menuju ke seberang, Taman Negara dan memulakan perjalanan ke Kanopi Walk, lepas tu ke Bukit Terasek dan Lubok Simpom. Berjalan kaki hampir lebih 5 jam dan aku tak sangka anak aku yang berumur 6 tahun boleh panjat bukit dan turun bukit tanpa apa-apa masalah. Malah dia tinggalkan aku dibelakang.. cayalah .. boleh pergi lagi ni...
http://www.flickr.com/photos/edmii/sets/72157622501258007/





1 komen:

asmaa 27 Oktober 2009 pada 5:26 PG  

kena byk xcersaiz tuh...leh wat berkelah kelab nih *wink*

Catat Ulasan